W jaki sposób mogę się zarejestrować?
Rejestracja w portalu ByTheWay.pl możliwa jest na 3 sposoby:
Formularz rejestracyjny:
Rejestracja opiera się na skorzystaniu z formularza dostępnego pod adresem bytheway.pl/rejestracja. Wybranie tego rodzaju rejestracji jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu ByTheWay.pl. Aby zakończyć proces rejestracji wypełnij podstawowe pola, a następnie zatwierdź przyciskiem “Rejestruj”.
Facebook:
Rejestracja za pośrednictwem Facebook jest możliwa po wybraniu przycisku “Facebook”, znajdującego się pod formularzem ZALOGUJ SIĘ/ZAREJESTRUJ SIĘ na stronie głównej, lub za pomocą przycisku “Zarejestruj z Facebook” pod adresem bytheway.pl/rejestracja. Wybranie tego typu rejestracji jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu ByTheWay.pl. Po wybraniu tej opcji rejestracji, strona zostanie przekierowana na tablicę lub profil osoby wybierającej ten sposób rejestracji. Aplikacja ByTheWay.pl otrzyma następujące informacje i prawa:
- Z profilu Facebook zostanie pobrane imię, nazwisko, zdjęcie profilowe i adres email.
- Aplikacja będzie miała dostęp do listy znajomych. Lista umożliwi zaproszenie wybranych znajomych do ByTheWay.pl tuż po rejestracji za pomocą specjalnego przycisku.
- Aplikacja ByTheWay.pl będzie mogła publikować utworzone, bądź wyszukiwane przejazdy na Facebooku w imieniu użytkownika. Przejazdy dodawane na są na tablicę użytkownika, gdy jest zaznaczony jest checkbox „Dodaj na facebooku”.
- Aplikacja ByTheWay.pl będzie miała możliwość wysyłania powiadomień na konto Facebook użytkownika.
- Dodatkowo komentarze pod przejazdem dodanym na Facebooku będą wyświetlane na portalu ByTheWay.pl oraz w serwisie Facebook.
Google +:
Rejestracja za pośrednictwem Google+ jest możliwa po wybraniu przycisku “Google+” znajdującego się pod formularzem ZALOGUJ SIĘ/ZAREJESTRUJ SIĘ na stronie głównej lub za pomocą przycisku “Zarejestruj z Google+” pod adresem bytheway.pl/rejestracja. Wybranie tego typu rejestracji jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu ByTheWay.pl. Po wybraniu tej opcji rejestracji, strona zostanie przekierowana na tablicę lub profil osoby wybierającej ten sposób rejestracji.
Czy rejestracja jest bezpłatna?
Zarówno rejestracja jak i korzystanie z serwisu jest darmowe.
Czy rejestracja jest obowiązkowa?
Aby móc w pełni korzystać z funkcjonalności serwisu, proces rejestracji jest obowiązkowy. Zwiększa to bezpieczeństwo zarówno kierowców jak i pasażerów poprzez weryfikacje danych (uczestników serwisu).
Jak zmienić login?
Twój login jest Twoim adresem Email i nie jest on edytowalny. Jeżeli nie uzupełniono imienia i nazwiska, nick w portalu będzie nazwą adresu email do znaku @.
Przykładowo dla adresu paweł@poczta.pl, nickiem będzie Paweł. Po uzupełnieniu pól “Imię” i “Nazwisko”, nazwą użytkownika w portalu będzie pełne imię i pierwsza litera nazwiska, przykładowo dla Piotra Kowalskiego będzie to Piotr K. Po dokonaniu rezerwacji, kierowca i pasażer widzą wzajemnie swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu.
Jak zmienić hasło?
Zmiana hasła może być wykonana w dowolnym momencie korzystania z serwisu, wystarczy na swoim profilu wejść w „Edycja danych”, wprowadzić zmiany i zatwierdzić.
Gdy zapomnę hasło?
Gdy zapomnisz hasła, skorzystaj z formularza do resetowania hasła. Jest on dostępny pod linkiem „Nie pamiętasz hasła?” na stronie głównej, bądź na stronie logowania bytheway.pl/login. W formularzu należy wpisać adres email, na który zostaną wysłane informacje jak dokończyć resetowanie hasła.
Dlaczego muszę podać swój adres e-mail?
Podanie adresu e-mail jest wymagane w procesie rejestracji za pomocą formularza, aby móc otrzymywać informacje dotyczące planowanych przejazdów oraz komunikacje między użytkownikami. Na podany adres e-mail zostanie przesłany link aktywujący profil.
Jak weryfikowany jest mój adres e-mail?
W procesie rejestracji za pomocą formularza otrzymasz email zawierający link, który należy kliknąć, w celu potwierdzenia przynależności podanego adresu email do właściciela (osoby rejestrującej się). Weryfikacja jest darmowa.
Jakie korzyści płyną z podania numeru telefonu?
Podanie numeru telefonu komórkowego ułatwi kontakt pomiędzy użytkownikami serwisu. Jest to szczególnie ważne przed samą podrożą, gdy użytkownicy chcą poinformować o zdarzeniach często od nich niezależnych np. utrudnienia z dotarciem na umówione miejsce spotkanie.